Kawe Cakna, Demo Cakna, Kito Bahagia! (I Care, You Care & Happiness!)

Sabtu, 3 Disember 2011

Remaja Ditoreh 300 Kali Kerana Ritual Pemujaan Syaitan Berunsur Seks

SUSPEK: Rebecca Chandler and Raven Larrabee

Dua orang gadis di Amerika Syarikat didakwa mengikat dan menoreh seorang remaja lelaki lebih daripada 300 kali semasa ritual permujaan syaitan yang turut berunsurkan seks yang dijalankan selama dua hari.

Menurut berita
Agensi, remaja lelaki berusia 18 tahun itu ditemui dalam keadaan berdarah dengan kecederaan  di leher, kaki, lengan dan belakang.

Remaja tersebut dipercayai bertemu dengan Rebecca Chandler, 22, dan Raven Larabee, 20, di internet sebelum bertemu dengan kedua-dua gadis itu di pangsapuri mereka. Remaja itu dikatakan telah dijanjikan habuan seks oleh pasangan itu.


Chandler mendakwa bahawa torehan di anggota badan antara pasangan itu dengan remaja tersebut adalah persetujuan bersama namun kemudiannya "menjadi tidak terkawal."


Antara buku yang dijumpai di apartmen itu termasuklah
The Werewolf’s Guide to Life, The Necromantic Ritual Rule Book and Intro to Sigilborne Spirits.

Kedua-dua gadis yang masih belum didakwa itu ditahan atas kesalahan mendatangkan kecederaan.
 
Nur Hayah : Manusia akan bertindak di luar batasan insani apabila dirasuk oleh hawa nafsu dan syaitan. Bagi setiap Muslim, menjadi tanggungjawab untuk menjauhi segala tipu daya dan hasutan ke arah kerosakan. Fenemona begini juga sedikit sebanyak telah menular dikalangan remaja kita. Marilah sama-sama kita dekatkan diri kepada Allah dan jauhi segala ajaran-ajaran sesat yang menyesatkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan